druk aan de slag - Reisverslag uit Sumbawanga, Tanzania van Jan Postma - WaarBenJij.nu druk aan de slag - Reisverslag uit Sumbawanga, Tanzania van Jan Postma - WaarBenJij.nu

druk aan de slag

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

15 Oktober 2015 | Tanzania, Sumbawanga

Hallo allemaal,

ik zit nu voor het eerst zelf weer op internet, het vorige verslag heeft Jorrit voor mij op de blog gezet. Helaas heb ik het tekstbestand niet goe naar mijn stick gekopieerd dus de langere teksten krijgen jullie later nog

Het werk bij de tank gaat zeer voorspoedig, het onderkomen is prima en de mensen waar we mee samenwerken zijn super. We hebben 2 docenten en 7 studenten van de techn school toegewezen gekregen, de jongelui doen de meeste bouwwerkzamheden, ze zijn nu aan het betonstorten met de kfundering voor de tank en dat gaat prima.

Hierbij nog enkele fotos van ons huis, de omgeving en het werk.

tot de volgende keer.

• 16 Oktober 2015 - 18:39

Pytsje Kampen:

Zo mannen jullie zijn daar goed bezig Wij Stichting Trijntje Beimers zijn jullie zeer dankbaar,zo komt het toch nog goed. De kerkgemeenschap van Uithoorn die een jaar gespaard heeft voor dit project zal ook verheugt zijn als wij het resultaat sturen. Het is zo fijn dat ook Leo Groendijk dit plan zo serieus opnam ook hem zijn we daar zeer erkentelijk voor en dat jullie gereed waren dit te ondernemen Petje af.Hoop dat je ook nog even goed om je heen kunt kijken want het is zo,n mooi land en ja ook hele goede gemeenschap waar je terecht kwam .Ik ben er al 15 keer geweest de laatste keer was in april toen er een ambulance voor de missiepost is gebracht!!Het zou ook een heel goed plan zijn er nog eens toiletten heen te krijgen misschien zien jullie nu wel of dat een haalbare zaak is?? Dit eerst maar, wie weet vloeit hier iets uit voort ,daar in de toekomst eens over na te filosoferen.Nog een hele werkzame tijd toegewenst en doe daar vooral de groeten van Mama Shjoe, Pytsje Kampen ook wel Bibi genoemtd

• 16 Oktober 2015 - 20:15

Sjoukje:

Super mannen dat jullie zo goed bezig zijn Jan de groetjes aan Klaas-Auke.
    Veel succes van Wouter en Sjoukje

• 18 Oktober 2015 - 23:12

Piet Messchendorp:

Super goed werk mannen, keep doeing de good work.
    Groet Piet en Frances Messchendorp.